niedziela, 2 października 2011

Just promise me you'll think of me
Every time you look up in the sky



kocham ten weekend <3 kochmkochamkocham ;d
 wiec tak , caly piatek pisałąm z tą małą gnidą ;d w sobote rano , u emi , potem u Asi , potem u gnidy w szpitalu ;d potem miasto z nimi ; dd
haha nikt nie robi takiej siary jak my ;d miśki < 3
dzisiaj w **uj nauki ale co tam , wujek odtrzymywał na duchu smsami ;d to nic ze starcilam na te smsy 30 zl ale to nic , jak to on okreslij wycwaniłam sie i mam darmowki xd ;d
a mam poniewaz odwiedziłam pana w play ktory chcial mi rozwalic telefon , pozdro ; d
a potem znow miasto z nimii ; dd pizza , kawa i park , "kościol i golebie" masakraa ! ;d a ta kawa byla za mocno i mam rozpierdol w glowie ;d ale jest fajnie , 
jutro 4 lekcje i pitem wyciaganie szwow , a potem ide zrobić z wujaszka magika ,mam nadzieje ze bd wiedziec o co chodzi , Adi wie ;d . 


dobraa ta notka to nieogar ,, ale to nadmiar wydarzen i kofeiny ;d
fot. Martyna ; *
hah , przeraża mnie ta fotka ale ją lubie ;d



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz