poniedziałek, 26 września 2011

Czasami fajnie jest usłyszeć 'dobrze, że jesteś' ♥, 
i czasami jest dobrze miec komu to powiedziec . i ja mam i kocham te osoby ! ; * a one to juz wiedza o kim mowie ; *

haah , dzisiaj mile popoludnie , z Buczkiem i nowymi kolegami nad Sanem ;d  listonosze - sanitariusze którzy dobrze liża... znaczki ! ; d
hah , w sobote krakow , bylo cudnie , glonojad na drzwiach i wogole ;d
a wczoraj operacja.. - , - pominmy fakt ze nie moge chodzic...
ale w czwartek beje bibaa ! ; d  dajcie mi czwarteeeeeeeek ;d


ej Adi nie smutaj , ja wiem ze sie tak zdaża , tez mam dosc czesto te 'gorsze dni ' i TY o tym wiesz , ale to przejdzie i ja w to wierze , ulozy sie zobaczysz ! ; ** jestem zawsze i jakby sie cos działo to od razu masz mi mowic ! pamietaj !


bede zawsze blisko i nie podaam siee ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz