piątek, 2 września 2011

tak mocno czułam to, tak bardzo chciałam obok być, nie myśląc ile to kosztuje.


jeśli mimo wątpliwości to nie będzie proste, nie będzie intuicyjne, coś innego będzie dobre.
Jeśli będę musiała się odwrócić i
to co czuje zniszczyć,
nie móc o tym mówić.


nie wiem , nie umiem , nie daje rady , nie ogarniam . heeeelp ! 
czekam na ten moment w życiu , kiedy podejme jakąś sensowna decyzje , taką przez którą nie bedzie mnie trafiać przez pół życia . może jak sie przefarbuje to zmadrzeje. nieee no , co to daa !; ((
fuck off. musze przestać o tym myslec , bo mnie to zniszczy.

no to teraz coś pozytywnego.

OGNISKOOOOOOOOO !!!!!!!!!!  jutro !!!!!  oł jeaa. !

to tyle jesli chodzi o rzeczy pozytywne.

głupia szkoła.. 6 lekcji i juz mi łeb pęka. nie chce wiedziec co bedzie daleej.

niuneeeeeeeeek ! < 3 
wiesz ze poprawiasz mi humoor ? ; ))


Dominiik ! kici kici ! ; dd hahahah xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz