wtorek, 9 sierpnia 2011

Ja po prostu mam swoje myśli, swoje nadzieje i marzenia ... niektóre myśli mnie przerażają ... za wieloma rzeczami tęsknie ... tymi które miałam, które mam ... gdzieś ale mam ..

dziś kolejny dzień spedzony na kazanowie. było dość faajnie . I Frytka wreeszczie sie uśmiechnela ; ) 

aktualnie siedze i patrze jak Jagódka śpi i rozmyslam nad decyzjami ktore w najblizszym czasie podejme.. pare rzeczy sie zmieni , nie wiem jeszcze czy na lepsze czy nie ale one po prostu musza sie zmienic..

za jakies 3 dni jade.. ciesz sie bo w koncu odpoczne  nabiore dystansu.. ale niestety wiem ze wroce do tych wszystkich problemow po powrocie do dou, bo chyba dopiero wtedy zaczne cos zmieniac i to moze nie byc fajne.. ; /

 nie dodam zadnego zdjecia bo na jgody kompie nic nie mam ; ]ale moze dodam cos jutro

 chyba ide spac. see you. a jesli znowu mi sie przysnisz, przysiegam ze ktos na tym ucierpi.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz