czwartek, 4 sierpnia 2011

mm.. mięsniaki , 
no to idziemy.. !
no troche mnie nie było.. ale niestety brak kompaa.. ; //

dzisiaj dzień z Olą ! ; *** no to do pizzeri mamma mia nas nie wpuszcza xdd
ale to nie moja wina ze mam uczulenie na pszczoły xd

no troche sie wydarzylo przed te 4 dni ; dd
ale za duzo zeby pisac ;d

za jakies 8 dni jadee ;d oo matko ja juz sie doczekac nie mogeee ;d;d bedzie sie dzialo ; dd 
jeszcze musze sie ze wszystkimi pozegnac ; d a jak wroce to czeka mnie paare atrakcji ; d ale narazie nic nie pisze bo jeszcze nie wypali xdd

dobra spadam bo Ola sie spieszy ; (( kocham Cie dupkuu ; **** 
napisze cos nowego jak sie komus wryje do kompaa ; d see you ! ; )
kocham to zdjecie !!!! ; d ale Ciebie i tak kocham bardzieej ! : *** hahaha ! zabiłam pszczołe nozem z sosem czosnkowym ; d no ale to Oli wina bo przy niej to zawsze mam odpały xddd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz