niedziela, 7 sierpnia 2011

mimo wszystko dziękuję za to co było, ale zbyt wiele się zmieniło.

no to dzis przezylam , jeden z najlepszych dni w ciagu ostatnich miesiecy ; ) pojechalam niby tylko odwiedzic kuzynka i moje wariaty , ale nie wiedzialam ze poznam tyle fajnych ludzi i ze bedzie tak bosko ; d
na poczatku poznalam Kamila , ktory sie okazal sie byc moim bratem xd fajnie nie ?;d
a potem jeszcze Kasia i Stachu ; d i byla fajna ekipa na siedzenie w buki i Jadzi pokoju ( za ktory dostaly PAŁEEEE !!! wstydz sie siostrzyczkoo ; dd ; ****  ) i na robienie zdjec;d
a i jeszcze Paweł mnie próbowal na desce uczyc jezdzic ale poki co nie wyszlo ;d a;e obiecal ze mnie nauczy i trzymam za słowo ;d widzimy sie jak znad morza wroce młodyy ; ddd

oni dali mi do zrozumienia ze duzo sie zmienilo i ja tez kilku zmian musze dokonac .. nie jest to fajne i fajne nie bedzie ale ciesze sie ze pomogli mi to sobie uswiadomic. potrzebowalam 
tego.
4 dnii ! < 3 3 3 

 no to ja sie wylogowuje z tego swiata. see you.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz