piątek, 26 sierpnia 2011

puk puk puk ... PUK PUK PUK ... JEB JEB JEB - taa.. Oski zainspirowałeś mnie do stworzenia tytułu notki na bloga . ; d

ja dalej mam cała kolonie przed oczami.. ale juz nie reaguje "świeczkami"  ; p
no cóż najwyzszy czas sie ogarnąć ! szkoda tylko ze nie umiem..
nawet wychodzi mi zajmowanie sobie czasu wolnego. wczoraj san z debilami. I chyba mialam troche mokre nogi i buty. Adi wiesz cos o tym ? no , chyba powinienes. 
jutro sie widze z kuzynkiem i z dziewczynkami ; p bedzie jazda ; d juz sie nie moge doczekac ale nie chce mi sie o 8 wstawaac ! ; (((
chyba w poniedzialek bede w stanie zrobic cos co powinnam zrobic juz dawno. ale nie mam pojecia jak zareaguje jak znow cie zobacze. moze byc ciezko ale musze sobie poradzic.

serce ! Ty sie lepiej pakuj i spierdalaj , bo jak sie rozum dowie coś ty narobiło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz