środa, 31 sierpnia 2011

wiec patrz , bo wlasnie ide dać sobie rade.

zakończenie wakacji zaliczoneee ! ; d
ale dalej nie moge pogodzic sie z tym ze jutro do szkoly.. mi sie nie chcee. !

kurde , dzisiaj sluchajac o problemie Jadzi zdalam sobie sprawe , w jak piekny sposob zjebalam jedna sprawe, w ktorej juz nie mam odwrotu i mozliwosci zmienienia czegos. brawo ja. taki genialny to nie moze byc nikt inny . no i dlaczego ja wczesniej nie pojelam ze tak by bylo lepiej ? fuck off. przynajmniej moge przyznac sobie tytul mistrzyni w rozpieprzaniu czegos co moglo miec fajna przyszlosc. czuje ta satysfakcje . oł jea.

maaamoooooo ja chce na to ogniskooooo !!!!!!!!!!!!!! proszee ! ; (((((((((

Think that you need a little riddle down the middle, baby
Won't you
Turn me on

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz